KISSES AND MISSES

Nu har jag kommit till den punkten igen att det snart är fredag (om mindre än tre timmar) och jag undrar vad fan som hände med veckan? Jag har inte hunnit träffa varken N eller P och knappt mina bröder heller för den delen, jag har inte hunnit titta på någon smart film eller lagat någon särskilt god mat och inte städat en enda gång, inte ens en liten svängom med dammsugaren fast - god knows - det behövs. Jag har inte pratat med någon jag saknar i telefon och inte skrivit brev varken till E eller O. Men jag har läst Bitterfittan, helt otroligt fantastisk, jag är så glad att du gav mg den L (fast det var julen -07, det är sådär när man har många böcker på agendan)! Jag har både gråtit och skrattat högt under läsningen. Jag har hunnit träna rätt mycket med och pluggat rätt mycket och idag har jag bakat 40 000 muffins som jag undrar när jag ska äta upp egentligen? Kom hit och hjälp mig någon! På lördag blir det någon slags svärförälderträff här det ska bli kul och imorgon blir det godis ofc. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: stina

åh, bitterfittan rocks! läste den i dublin förra året, kanonbok!

2009-04-17 @ 10:41:39
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: patricia

jag kommer gärna och äter ett par stycken :)

saknar dig!

2009-04-17 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0