SHINE ON

Idag är det nästan sommar på min balkong! Varken fräknar eller bränna men värme åtminstone och kattsällskap som alltid. Helgen var fab men när vi satt på Lilla Örebro och drack cider och vin tittade vi alla längtande mot den tomma fjärde stolen vid bordet och ingen av oss behövde säga rakt ut att P fattades oss. Såklart. God mat, en nattsvart timme med tända ljus och lite fotboll och lite dans. Lagom full. När jag skulle med tåget hem missade jag omställningen till sommartid och på tågstationen skrattade de lite åt mig och kallade mig för "lilla vännen" men det gjorde inte så mycket. Idag har jag deklarerat, anmält mig inför nästa termin (näst sista!) och hittat en dator jag skulle kunna ge min högra arm för. Eller den vänsra (har inte bestämt mig än). Jag ska spara över sommaren om jag kan och så får vi se vad som händer. Imorgon ska jag skriva med Å (vi är uppe i 26 sidor!!!), åka på möte i Kvicksund och sedan baka cupcakes och äta middag med N. Ikväll blir det träning. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: patricia

aw, kärlek till er <3!

2009-04-02 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0