SO FRESH & SO CLEAN

... eller inte än, men snart så. Har hunnit vika fem kassar tvätt i alla fall sen jag gick upp strax innan åtta. Nu är det bara hela jävla lägenheten kvar. Men det känns okej, jag har liksom varit prepared hela veckan. Och förhoppningsvis vaknar M om ett par timmar och hjälper till. Nu äter jag knäckemackor med mjukost och dricker te. Något knas är det med min kropp för jag har temp på 37 (jag brukar ju ligga lågt) och konstiga hungerskänslor (som om jag inte ätit på flera år). Jag blir lite orolig, känner mig inte sjuk eller så men har uppenbarligen lite feber och har haft det typ de senaste tre veckorna från och till. Det är ju jättekonstigt! Eller helt normalt vad vet jag? Nu ska jag ta det lugnt i tio till sen städa och lyssna på någon spännnde bok. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nils.. han beter sig riktigt svinigt just nu

2009-04-18 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0