SOME THINGS NEVER CHANGE

Helgen var bra trots oväntade utkastningar och våldsamheter och mötet som jag med fasa ville skjuta upp gick oväntat bra det med. Så lång tid har gått sedan dess och det handlar inte om relationen i sig utan snarare det faktum att han är någon annan nu och jag med. Det är konstigt att man en gång kommit överens (om det nu är det man vill kalla det) med någon som nu känns så avlägsen (om än den här gånger relativt trevlig, opretentiös). Men N var fin som vanligt, födelsedagsbarnet, och den enda som saknades, återigen var P. Ja nog tyckte jag du lät hyfsat nykter på väg hem men söndagen bevisade motsatsen. Hoppas du mår bättre idag hjärtat. Träffar med andra från livet som var visade sig också intressanta särskilt C trots att han försvann ut i Västeråsnatten utan förvarning. Och ibland förväntar man sig något men får motsatsen medan annan visar på avsikter man aldrig vetat fanns. Nog är det typiskt mig att råka ut för sådant (och att uttrycka mig kryptiskt med för den sakens skull. Förlåt: den jag trodde skulle agera på ett visst sätt gjorde det inte medan farhågorna fullföljdes av någon annan)? Idag har Å varit här för arbete såklart, mycket tid har spenderats i solen och jag inbillar mig en och annan fräken på sina ställen. Jag har läst en bok (kurslitteratur så det var bra gjort), skrivit en inköpslista och hittat en kamrat way back som uppenbarligen är höggravid. Det är konstigt och knasigt att tänka om det på det sättet, vi var barn tillsammans och ni som känner mig vet att jag i viss mån är avis och sotis. Men den dagen kommer nog för mig också någon gång, no need to rush. Ikväll blir det medelpass ring om du vill med och imorgon SKA min bror och P komma hit och fika, så är det bara! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Patricia

jag lever och är på benen igen, men gårdagen var hemsk, verkligen för jävlig. vi kommer självklart imorgon, ses då <3

2009-04-06 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0