SWEET!

Fin påsk med fint väder mycket godis kattsemester (alltså semester med katterna) och god mat. Jag har gått upp åttiotvå kilo sen i torsdags, sanning! Imorgon ska jag ta tag i det och träna och nästa dag med och nästa dag med och nästa dag med. Vi har träffat mycket småbarn och familjerna (<3) och gömt och hittat påskägg. Igår kom vi hem och det var skönt trots allt. Jobbigt bara att katterna hatar bilfärder. Extra plus i helgen (söndag) var en snabbträff med först A och sen P. Idag har vi handlat och ätit dyr glass och jag har bakat vaniljdrömmar och plingat på hos damen inunder som tyvärr inte verkar vara hemma. Alltså finns inga ursäkter för att slippa undan kurslitteraturen längre. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nää bara ibland när jag har tid och lust.. just nu är jag kattvakt till syrrans katt och den andra katten bor hos min jobbarkompis men när hon åker på semester så får jag ha den.. typ delad vårdnad fast ändå inte det passar mig utmärkt!



Ses snart! Sakna

2009-04-13 @ 18:13:12
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0