TUESDAY

Idag är det tio dagar sedan jag skrev sist och jag tror väl inte att någon längtat sådär värkande precis, saknat mig sådär obönhörligt. Kanske jag själv. Jag har ju liksom en förhoppning om att jag ska kunna bli en sådan som kontinuerligt klarar av att uppdatera men icke. Andra saker i mitt liv är kanske viktigare och när man sitter med examensarbetet (som ju egentligen inte är mitt examensarbete) sju tmmar om dagen har man ingen vidare lust att skriva bara för skojs skull. Imorgon är det heldag och på torsdag är det halvdag, tandläkare och valborg. På fredag är det tvättid och på lördag Skbg för 75-årskalas. Har du lust att hälsa på katterna i enamheten på lördag kväll är du varmt välkommen. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: patricia

gullet vad händer på valborg?? miss u

2009-04-28 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0