WEEKEND

Tiden går så fort! Varannan dag känns det som jag tänker "blä, nu är det måndag igen" och varannan "wei, nu är det fredag igen!". Det är sinnessjukt. Innan jag vet ordet av är jag nittio och kan inte gå till affären själv ens. Nästa år är liksom 2010 - mitt examensår (ja, jag tänker fira hela året. Är inte det rätt?)! Men first thing first - nu är det fredag och idag ska en rejäl godispåse inhandlas, det var det enda som saknades förra helgen och till följd av det har jag varit sötsugen och småätit hela veckan. Det blir dans med N och imorgon födelsedagskalas som A följer med på. Ledset att P förmodligen uteblir igen, jag saknar henne! Saknar dessutom lillebror polis men tänkte att ni kanske kan komma och fika på söndag? Vi är uppe i 34 sidor på c-uppsatsen och på onsdag blir det handledning. Både jag och Å är rädda att handledaren kommer såga hela alltihopa och jag har sagt till Å att isådanafall struntar jag i det här och flyttar til en etta på Klockarberget i Skbg och börjar jobba på Konsum på heltid. Bara så ni vet. Men man ska väl inte ta ut förlusten i förskott. Nu ska jag se vad tv har att erbjuda. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0