BACK 2 REALITY

En lördagskväll med total söndagskänsla eftersom jag är ensam hemma och allmänt uttråkad. Magen drives me crazy. Lyckades dock få i mig lite mer än en halv hamburgare till middag och toppade med några godisbitar bara för att det är helg. Är nog på bättringsvägen i allafall. Hoppas jag. Så himla frustrerande att sista semsterveckan går åt till sjukhusbesök, svält, nykterhet och allmän tristess. Bla bla bla tyck synd om mig. Igår var jag på stan med N och fick tag på det mesta jag skulle ha och lite till, plånbok, kalender, jeans, tröja, kofta, linne, mascara och örhängen. Är kortklippt nu! Pressade en halv smoothie på WAYNES. Mådde bra till jag kom hem då jag fick lägga mig på sängen. Fin dag fram till dess i allafall. Idag har jag träffat L (äntligen!). Prat och mys med vatten (eftersom jag inte får dricka te) och en kort sväng för att konstatera att Rocklundamarknaden ÄR fascinerande! Besökarna ÄR fascinerande! Och karusellerna sen! L köpte tre garnnystan innan vi la benen på ryggen i regnet under regnbågen. Jag cyklade hem och efter middagen gav sig M ut i natten. Han är urgullig nu är jag är "sjuk" och anstränger sig verkligen. True love. Den senaste timmen av ensamhet har jag tillbringat med att fylla i min nya kalender med schema och födelsedagar. Ni kanske förstår varför jag har söndagsångest. Magen svider bara jag tänker på alla åtaganden som ligger framför mig (men det känns lite bra med). Oh lord. Nu blir det sängen och boken jag lånat av N. Ska ta tempen också. Var uppe på 37.5 igår. Bla bla bla tyck synd om mig. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0