DOWN TOWN

Nu är det helg men jag är fortfarande inte helt hundra. Tempen runt 37 (högt för att vara jag men jag tänker ändå inte åka in så länge jag ligger under 38), illamående, magont. Men jag ska trotsa idag och ge mig ner på stan så är det bara! Gick upp för en halvtimme sedan, M gick till jobbet och katterna vanade så jag tänkte wtf är jag vaken lite längre är chansen större att jag kan få i mig lite frukost. Hamnade framför datorn igen såklart. Igår blev det film (japansk skräck) och planer inför framtiden och sedan ringde mina föräldrar och Ms föräldrar och var oroliga. Det är ingen större mening att vara det tycker jag. Det är som det är och det blir som det blir. Är ju inte som att jag är sängliggande (än). Önskar att A kom hem och hit. Och hoppas på att L och P (om jag och N nu kommer ner på stan) har tid för en fika. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0