END OF SUMMER

Jag ska försöka göra ett storstilat och intressant come backinlägg. Lättläst, tilltalande (vilket inte är min starka sida). Sommaren har på det stora hela varit bra (jag har blivit ett år äldre, tjänat pengar, varit på semester) men det är aningen påfrestande att inte vara herre i sitt eget hus. Eller alltså i och med att jag i likhet med mina bröder spenderat sommaren hemma hos mamma och pappa har jag inte riktigt känt mig fri. Man faller tillbaka i barnfällan. Semestern var bra men aningen lång kanske och vi kom hem i fredags, var hemma lördags och natten mot måndag åkte jag in till akuten, kom hem vid fyra på morgonen. Det är magen och felaktiga blodvärden återvände under måndagen för nya blodprover. Sedan dess har det varit sådär, har svårt att äta. Har fått recept på medecin som jag hoppas ska hjälpa. Jag hade tänkt göra så mycket den sista tiden innan skolan började och så blev det såhär men förhoppningsvis orkar jag ner på stan imorgon. Då blir det frisören, ny plånbok, kalender, nya jeans. Nu ska jag bara ta det lugnt, försöka äta och dricka ordentligt (jag får inte ens dricka te!), vila och sådär. Fet come back va? Not. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0