NO MILK TODAY

Imorgon börjar allvaret igen på light-nivå. Jag ska till partnerskolan och hämta lite elevtexter inför kursstarten i textanalys. Ska bli jätteroligt att träffa dem, mina "kollegor" men får ändå ont i magen när jag tänker på att lämna hemmets trygga vrå. Förstår inte riktigt hur jag ska klara av skolstarten på torsdag men är ändå peppad. Konstig kombination det där. Går idag in på andra veckan av magont och brist på aptit. Än så länge har jag ju mest bara varit hemma och då klarar jag ju mig. Igår träffade vi Ms föräldrar som var barnvakter åt lilla E. De skulle bjuda oss på pizza och det tog säkert 3o minuter för mig att pressa i mig en fjärdedel. Hade ont nästan hela tiden. Fick extrem framtidslängtan också. E är så söt, reste sig på vingliga ben och stod nästan helt själv! Åt som en hel karl (till skillnad från mig) och hon blev så lycklig när föräldrarna kom hem. Väl hemma somnade jag som en gris på soffan (händer typ varje kväll nu för tiden, haha). Nä, ska väl försöka styra upp lite, kolla 7th heaven om en timme och lägenheten är väl inte i bästa skick, skulle behöva bytas lite lakan och städas lite i allmänhet. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0