ALL NIGHT LONG

Ja. Jag gick in för helgen med målet att vända dygnet totalt. Och jag lyckades. Drack två stora koppar kaffe i fredags och var vaken till sex på morgonen. Sov till elva var vaken en timme, somnade om och sov till två. Mådde fysiskt dåligt rent ut sagt, illamående, huvudvärk och allmän förvirring all over the day. Eller det som var kvar av den. Sov en sväng på kvällen. Handlade onyttigheter för bion och lagade sen middag, åt vid nio och efter det gick jag och la mig igen, sov till halv elva. En kopp kaffe på det (jag har numera avsvurit mig kaffe för all evighet) and off we go. Insläpp 23.59, film mellan 01 och 03 paus till 04 film till 0530 kort paus och sedan film fram till 08. Vi kom hem kvart över åtta, somnade vid nio och gick upp strax efter ett. Du förstår kanske att jag är förvirrad. Luciafirande hos Ms föräldrar på det. Bestämde mig rätt snabbt för att jag skulle strunta i skolan idag. Det enda jag egentligen går miste om är att träffa M-L, vilket är synd såklart men vi ska styra en liten träff under veckan. Sedan bär det av till Skbg, home sweet home. Jag längtar verkligen. Efter julen och efter S och R. Idag ska jag plugga och träna och skriva julkort och slå in klappar. Puss hej!

P.S. Filmerna som visades under Lucia Movie Night var Up in the air (vilken jag gillade, stark 3a), Old Dogs (fruktansvärd, vill inte ens betygsätta) och Snabba Cash (sevärd, får en 2a men jag är inget big fan av svenska filmer). D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0