AND THE NIGHT BEFORE

Jag vet att jag mer eller mindre gett min doktor ett löfte om att åka in akut om det hände igen och det gjorde det och jag bröt löftet. Men när jag ligger i sängen och vrider mig i smärtor och springer till toaletten och kräks galla känner jag att akutmottagningen är ungefär den sista platsen i världen jag vill befinna mig på. Så jag stannade hemma. M fick sova och när jag väl somnade vid åtta i morse fick jag sova några timmar jag också. Nu är jag så gott som vanlig igen, bara lite trött och lite öm i magen. Lite osugen på mat men känner jag mig själv rätt (och det gör jag) kommer jag vara pepp på typ en pizza anytime now. Har slagit in Ls present och gjort upp planer med N. Försökt plugga lite. Och har tvätt i maskinen. Jag är alltså inte sängliggande. Vilket är skönt. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: teresa

tussen då. vad tråkigt att det blir sådär med magen din. miss u kompis. <3

2009-12-15 @ 23:12:16
Postat av: Saadet

Hej!

Cool blogg. Ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-17 @ 21:35:15
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0