CHANGES

Idag tar 09 slut och därmed 00-talet och det känns bra jag tycker det, lite distans till det som varit (inte för att det varit fy skam men det är dags att gå vidare tror jag) och framför allt lite närhet till det nya som ju lär komma inom de närmaste tio åren? Det är nog dags för framtiden. Vi är i mammas och pappas hus, jag, M, A och P. Vi har bestämt att vi ska fira lagom med trerätters och jag tror det blir bra. Särskilt med tanke på att M gjorde illa ryggen igår ... Det är kallt här särskilt i källaren där jag och M sover men det är lite det som gör det mysigt också. Tror jag. Vi hörs nästa år igen. Puss hej!

P.S. Två nyårslöften har jag tänkt mig vilka jag förmodligen rätt snart kommer att bryta. Det blir spännande. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0