CHRISTMAS SPIRIT

Har jag haft finbesök eller vad med kassen full av pyssel och då menar jag riktigt pyssel, små klistermärken och kort i olika färger och böcker att klippa i och dymoapparat eller vad det heter och både band och snören att knyta och klistra och pynta med. Jag bidrog med fika och letade reda på en julplaylist för spotify som kändes fin och stämningen var på topp! Nybakade bullar, nyinköpta pepparkakor och earl gray cream (fint ska det vara). M-L var mer vågad och spontan än jag i skapandet och medan jag satt och funderade över om rosetten eventuellt skulle vara ett par centimeter längre till höger på kortet avverkade hon tre kort med både sagoslott, hovnarrar och ikonbilder. När även jag tog steget och placerade en stor papegoja i ett av mina julkort insåg vi att vi var tvungna att hejda oss. Jag är mycket nöjd med kvällen, lyckades nästa förtränga PMet inför specialpedagogiken helt och det behövdes nog allt. Hela lägenheten är julig och fin, det känns varmt och skönt. Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0