COLD

Jag pallrade mig upp fem i sju, tro det eller ej! Eftersom jag vaknade av Ms klocka tänkte jag att jag lika gärna kunde sätta fart. Har läst en del litteratur och skrivit ungefär en sida till på mitt PM, det är ju inte fy skam. Nu har jag dock tröttnat och tänkte ta tag i paketinslagningen. Har skrivit klart rim till mammas, As och Gs paket (de är inte så bra men duger i krig) och tänkte dra fram papper, snöre och lack men jag måste tina mina fingrar först så jag kan handarbeta. Blir så kall när jag sitter vid datorn! Igår var det julgodisbak och klappbyte. Är himla nöjd med både och. Och i förrgår var det mys och klappbyte med L! Fint att få lite tjejtid innan jag åker hem för julfirande. Hela morgonen har pappa terroriserat mig med sms om att jag borde vaccinera mig. Jag har inte tid idag! Och imorgon bär det ju av hemåt! Tack och lov visade det sig att vårdcentralerna bara har öppet för vaccination måndag-torsdag så jag slapp. Jag och A har dock lite planer på att planka Skbgs vårdcentral och ta den där sprutan. Annars blir det väl ingen julefrid I guess. Nej, nu blir det paket. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0