LATE NIGHT

Jag skulle åkt hem vid elva när vi tittat klart på Mio min Mio (vhs ofc) men vi hade viktigare saker för oss (uppenbarligen). I ett eget rum är vi här och nu och samma som för nio år sedan. Jag är nostalgisk nu för tiden. I know. Det känns fint. Fint att hitta hem och hitta S precis som vanligt och sitta under samma filt i soffan och prata om det som hänt det som händer och det som kommer att hända. För vi är enkla tillsammans och många gånger precis vad jag behöver. Skjuts hem i kylan fick jag till råga på allt. Fina S. Puss hej!

P.S. Mina tre ord (om du vill ha dem) är: varm, ärlig och glad. Du värmer mig (om du förstår hur jag menar?), du säger vad du tycker och du får mig att skratta. D.S.

Kommentarer
Postat av: S

Jag förstår vad du menar. Du värmer mig minst lika mycket. du & Jag forever

2009-12-23 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0