SHAKE AND BAKE

Jag vet att klockan passerat tolv och att jag praktiskt taget missat att uppdatera en dag (som om det inte hänt förut) men eftersom jag ännu inte lagt mig är det fortfarande torsdag för mig. Har hjälpt I-L med lussebullarna och uppenbarligen är det lättare att baka med mig än att köpa en färdig mix och tillsätta vatten. Goda bullar blev det och klockan hann bli efter tolv innan jag cyklade hem. Borde ha pluggat idag men har ägnat mig mest åt tvn och datorn. Och lite paketering av julklappar. Nu ligger M och sover sött och det är därför jag dröjer mig kvar. Jag kan inte somna när han sover. Så nu sitter jag väl här vis skärmen ett tag till, kan vara bra uppvärmning inför biolussevakan på lördag. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0