STAYING AWAKE

Vi (eller rättare sagt jag, för M är det inget problem) försöker hålla oss vakna. Imorgon natt ska vi på biovakan på Filmstaden och då gäller det att vara vaken lääänge så vi pressar inatt med för att kunna sova halva dagen imorgon och kunna stanna uppe hela natten därpå, ja jag är säker på att du fattar. Det går sådär. Eller jag tycker det går rätt bra, har druckit rätt mycket kaffe (vilket jag verkligen inte brukar) och känner mig på topp. Eller nåt. Vi kollade på Scare Tactics och Borat och nu kollar M på någon amerikansk stand up and I just can't stand it ... Så jag sitter här. Idag ringdes jag med N som ä n t l i g e n fyllt på mobilen och vi drog ner på stan och jag styrde sista klapparna (bröderna, M och L) och nu har jag bara något mer till Ms pappa kvar men jag har lite planer i alla fall vilket känns okej. Hittade lite örhängen med och köpte både mat och glass på vägen hem som G kom över och hjälpte till att äta. Försöker övertala M att spela back gammon men han vill bara mysa framför tvn. Saken är den att gör jag det kommer jag att somna vilket inte är bra (satsar på att vara vaken till tre åtminstone och sova minst till tolv imorgon, förhoppningsvis längre). Nu ska jag titta på dagens (gårdagens, jag veeet) julkalendrar (sunes jul, mysteriet på greveholm) på tuben. Har inte hunnit än. Ah, varför fortsätter jag skriva det är väl ingen som bryr sig om det!? Socker/koffeinkick 2000. Eller inte vet jag vad det beror på. Hörs. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0