TONIGHT TONIGHT

Jag är trött (igen) men har fått en del uträttat (utom det jag egentligen borde göra, skolarbetet). Lät A spöa mig i backgammon för julfridens skull, lagade gräddkola att ta med till Ms familj på juldagen, städade badrummet, åt lagad lunch (alltså inte bara macka) och tog det obligatoriska julbadet. Nu sitter jag i mammas sticketröja och längtar till sjusnåret när M ska komma. Lite julstämning har jag allt och jag är säker på att den kommer höjas ytterligare när jag nu ska ta igen alla efterhalkde avsnitt av sunes jul och mysteriet på greveholm. Är fortfarande på nummer nitton tror jag. Tur att det är bra och värt att pressa. Hade förresten en hur bra kväll som helst igår med S och R. Kejsarens nya stil och Beetlejuice. Peppade för juldagen vilken ser ut att komma att spenderas hos S. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0