WHAT DO YOU KNOW?

Det är både sorgligt och bortskämt känner jag att jag inte kommer upp i tid medan andra sliter sina hår och pallrar sig upp runt femsnåret. Och ja jag hade behövt komma upp någonstans där för att ha en chans att slippa plugga lördag söndag men så blev det inte och så är det inte. Tyvärr. Bara att göra det bästa av situationen. Solade igår med N och fast P hade sagt att hon skulle stanna hemma hela kvällen plingade hon på och överraskade lagom till teet var klart. Inget går upp emot lite övertalning á la facebook. Ikväll blir det vin och godsaker det ser jag fram emot och såg att Name The Pet spelar här i Västerås. Vid det laget är väl vi förmodligen inte ens lite berusade tyvärr. Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0