LAST NIGHT AND LOT'S OF LOVE

Jag det att det var länge sen men du har inte hört av dig heller. Vi hävdar intensivt (eller han hävdar) att vi (han) är emot denna kommersiella högtid där alla ska spendera för att visa vad de känner för varandra. Trots det dök det upp en samlarfilm jag önskat länge i förrgår och igår var det både restaurang och bio! Som den lady jag är blev jag bjuden ofc. Vi firar som aldrig förr! Eller? I allafall måste jag ge något tillbaka, kroppsvärme, städar hela lägenheten och går upp tidigt tidigt för att göra hjärtformade fattiga riddare till frukost, tänder ljus och drar för gardinerna. Nej, vi (han) firar inte alla hjärtans dag. Men vi visar att vi älskar varandra ändå. Det råkade bara bli så att det blev runt just den här dagen. Lot's of love till mina fina flickor. Ni vet vilka ni är:

"This is my love
How I wished for her"



Kommentarer
Postat av: L

Right back at ya!

2009-02-15 @ 08:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0