NO RUSH

Solskenslördag med snötäcke och morgongodis, solrosbröd och te framför 183 dagar till telefonen ringer och S vill komma hit för "de ska på buggtävling i sthlm och det är så lååångt dit så kan jag få komma till er mellan halv elva och halv fem (det kanske blr längre) mamma säger att det kanske kan bli längre med". Hur ska man kunna säga nej? Han lägger på i andra änden och trettio sekunder senare ringer såklart mamman upp. "Är det säker att det går bra?" Så idag är jag babysitter och ser fram emot lbp, disneyfilm, skräpmatslunch och godis. Precis som jag vill ha det alltså. Och så ikväll till L med buller och bång. Det blir en bra dag. Lite för att fira att jag haft min sista vfu ever och fått så fina ord med mig att jag inte kan vara annat än stolt. De säger att jag är någon särskild, en av de bästa. Om ändå A bodde lite närmre och P kunde vara med hela kvällen skulle allt vara perfekt. PUSS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0