SAME SHIT DIFFERENT DAY

HELL! Jag gjorde det igen! Skulle kunnat rädda världen laga mat till svältande och släcka bränder när jag vaknade för ögonen var inte grusiga alls och tanken klar men det är något med sängen och täckena och att ha allt för sig sälv som lockar så jag envisas med att somna om och när jag vaknar en och en halv timme senare är jag bara vanlig och nyvaken. Medelmåttig. Imorgon ska jag gå upp när klockan ringer på sängbordet och katterna jamar ikapp och morgonsolen jagar mörka vrår och jag ska vara glad och envis och övermäktig, extra ordinär. Inte fastna framför datorn trassla in mig i stickningen under dagen och träna på kvällen som alla andra dagar - jag ska vända dagen. Ryggen är stel som en pinne och sträckningen gör sig påmind - långpromenad efter två och pass igen imorgon. Tvättid, pannkakor, chick-flick. Puss hej!

P.S.
R, jag drömde om dig inatt, du hade tatuerat dig (självklart ritat alla tats själv) och för att visa detta gick du runt med bar överkropp här i lägenheten. Hade med dig några smarta från skbg, R.Å., J.N, P.K. och M.J. Wicked. Du var inte alls som vanligt i drömmen, på något sätt mycket yngre, men det fick mig ändå att tänka på att det var länge sen vi sågs. Det vore kul. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0