SHAKE AND FAKE

Ja. Jag är medveten om att för att du ska ta mig på allvar måste jag uppdatera kontinuerligt. Men snälla ha överseende med mig när jag sliter som jag gör nu. När jag inte sover eller äter jobbar eller tränar jag. Det kommer ändras när veckan är slut. Idag är det onsdag och dricker proteinshake och längtar efter den osalgbara kombinationen av katter kille och säng - snart så. Av någon dum anledning tittar M på poker-tråkerprogram.Jag är trött och skelar eftersom jag varit vaken sen strax efer fem och bara hann slumra kanske två minuter på tåget och sedan (som sagt) slitit. Men även jag har lyckats ragga karl till undersökningen nu (dock inte tagit tag i den undersökning jag själv måste genomgå) skickat ut missivbrev och lärt eleverna hur man stavar till diverse svåra ord och dessutom svamlat ihop något till vfuhandboken (sista sidan! sista sidan! sista sidan!) - jag tror aldrig någonsin förut att jag varit så präktig och använt orden utveckling och lärande så många gånger i en text. Jag får ju förfan lust att fläta mitt hår i långa flätor och sätta på mig en vit rynkfri skorta, väst och birkenstocksandaler - så jävla präktig är jag. Anyway. När jag väl pallrat mig hem fick jag besök först av G och sedan pappa och då bjöds det på bullar och te. Sen träning med P och tillbaka där jag startade. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0