WE SURE ARE CUTE FOR TWO UGLY PEOPLE

Today is the day och jag har inte packat alls än och jag tror det är dags för någon slags lista. Jag ringde till mormor igår och hon sa att hon köpt hem massa qourn så jag ska ha något att äta (jag tycker det är kul att många gamla människor tror att alla som inte äter kött ligger på svältgränsen). Idag har jag tittat på Lilla Sjöjungfrun och tänkt på L ("vad är det det heter? BEEEN!") och diskat stora disken så M ska slippa göra det när han är ensam hemma hela helgen. Igår gick jag hem till G och lagade en lasagne (vår spis kommer inte förrän nästa vecka någon gång, sinnessjukt!) och han blev glad över att bli bjuden på mat sådär men råkade hyvla lite hud från tummen med osthyveln. Well well. Puss hej!



Göra: vika tvätt, hämta madrassen i förrådet (hitta till vårt förråd), packa, duscha, ladda mp3, ladda hem p3program
Packa: klänning, tights, trosor, bh, pyjamas, kjol, t-shirt, kofta, mjukisbyxor, skor, tandborste, wash 1-3, shampoo, balsam, duschcreme, lotion, make up, borste, kam, plattång, örängen, bok, talbok, madrass, block, pennor, lakan, handdukar, kudde

Kommentarer
Postat av: L

"där ovanför finns det ett land där man kan gååå i sol på eeen straaaand där man är friii snyft det kunde bli... del av min VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLD!!!"



ÅHHH <3<3

2009-02-06 @ 16:10:37
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet och jag <3 dig määä!!

2009-02-14 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0