WORK OUT

Jag vet inte varför jag inte går upp när jag vaknar fast jag är pigg och ser morgonljus genom persiennerna och S jamar och buffar. Jag tänker att jag är ju pigg men jag lgger kvar ett tag till lika bra att passa på när man kan och somnar efter en halvtimme vaknar mycket senare. Inte för att kvart över nio är överdrivet sent att stiga upp men det känns som det när man vara vaken och pigg runt halv åtta. Så jag reser mig och känner hur kroppen värker efter gårdagen trots att jag inte kunde göra allt jag ville på grund av sträckningen som fortfarande gör ont, efter passet haltade(!) jag. Är nog nära sjukhusbädden (not so much). När jag gck upp tog jag mastodontdisken för jag vill inte att elektrikern ska se vår misär (haha) och putsar och fejar fast jag vet att han aldrig kommer. Vi har väntat på riktig mat i fyra veckor nu och är pissed off! Jag stickade på sjalen till Ms mormor är snart halvvägs och det krävs om den ska ligga i paket på lördag. Tittade till stickningen på diverse program och sen lyssnade jag på nedanstående. Ikväll satsar jag på ytterligare ett pass M ska ändå iväg och ni som stannar hemma kan ju burn some fat till (som sagt) nedanstående. Nu ska jag hit the shower och sedan: sticka lite till. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0