AND I DO THE DANCING

Idag var det skola igen vilket såklart leder till att jag redan är näst intill utbränd, jag som är van att ha skola en dag i veckan. Dessutom hade vi ingen tre timmarslunch utan bara en timme och jag hade (hör och häpna!) med mig matlåda till skolan! Ekonomiskt va? Det känns väl ok än så länge, vi delade in oss i grupper och som vanligt är jag yngst i min, men man börjar vänja sig nu, tre och ett halvt år senare, vid att vara minstingen eller hur man säger. Föreläsningen vi hade på förmiddagen knep jag mig igenom, var så jädrans kissnödig hela tiden och salen var inte riktgit anpassad för sådant, hade jag velat gå ut hade tio andra fått resa sig, nä, det var bara att gilla läget. Men medan jag satt där och led tog jag upp mobiltelefonen och två varma sms från A väntade på mig. You made my day! Kom hit nu! Och (som grädde på moset höll jag på att skriva men det betyder väl att det är lite too much och så menar jag verkligen inte, tvärt om!) inte nog med det såg jag en stor pälsmössa vandra förbi inne i skolan och det kan ju inte vara någon annan än L. Å vad glad jag blev! Med det var my day made twice! (Det lät ju knäppt men du fattar) Jag var den som tog anteckningar (as usual) för seminarieprotokollet och fick mycket beröm så jag blev varm om kinderna. Två böcker behöver vi till den här kursen och jag har båda! Bara det att den vi ska läsa 50 sidor i till imorgon har mamma lånat så den lär jag inte få tag på idag (om du inte har lust att köra mig till skbg nu?). Vi var i alla fall ner på Akademibokhandeln en kortis och jag köpte två pennor att motivera mig med. Sådant behövs ibland. Ingen träning idag, känns som jag och N fick nog för ett år framöver igår och man märker att man saknat varandra lite ( i alla fall jag, fast vi sågs förra fredagen) när man står ute i kylan i säkert tjugo minuter och pratar om saker och ting vid vägskälet där vi skiljs åt. Nu ska jag ringa P (och bror min) och om hon inte svarar får jag trösta mig med låten vi båda älskar. Trösta dig med den du med om du vill (men ignorera de första sekunderna om du kan, det var bäst ljud på den här versionen). PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: patricia

naw, gullet! du är för bra, helt fucking underbar liksom

2009-01-15 @ 19:19:03
Postat av: Johanna

Hej BF..!!

Saknar..!! Minns en kvinna som en gång sa "jag ska fixa bf middag snart" När är snart? min tidsuppfattning verkar vara som en 4 årings ;) Men du, vet du...snart, eller inte snart, typ i feb/mars någon gång får jag förhoppningsvis min egen lya..och då, då blir det..!! Då blir det BF-middag..!! Våga inte tacka nej då ;)

Du, ibland är det kämpigt med skolan, men kom ihåg, det blir bättre..!!

Love you bf..!!

2009-01-15 @ 20:54:52
URL: http://justmeandmydogs.blogg.se/
Postat av: Lindy-loo

Åhh I <3 that song! Vem är det som sjunger?



Det var loveli att se dig i skolan idag. Nästan som förr <3

2009-01-16 @ 00:30:08
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/
Postat av: Nikta

Jag med, det vet du!

2009-01-16 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0