HEY YOU 2009

The morning after. Fast jag vet att det inte är morgon känns det som det. Sitter i morgonrock, har bara ätit frukost, M sover i soffan och det är en typisk södag. Du vet vad jag menar. Har inte lyft ett finger för att göra något på någon av tentorna. Din roll i det här läget är att motivera mig, that's what friends are for. Herregud vad du har mycket att lära. Just nu verkar det i alla fall inte som jag kommer behöva äta på ungefär sju veckor. Vi körde femrätters igår, på nyårsafton får man frossa har jag hört. Känner mig som folk i sånadär loose-some-weight-tävlingar där två lag tävlar mot varandra för att (gissa?) förlora så många kilon som möjligt. Då brukar de ju alltid frossa inför invägningen så att de väger mer än de normalt gör. Inte vet jag om det funkar och jag har ingen våg och har inte vägt mig på ungefär fyra år, du vet (kommer inte göra det heller), men en av mina planer är ju att bli lite smalare och igår kände jag mig jävlgt tjock så man kan ju kanske säga att det lyckades en aning och jag är redan på väg mot mitt smalmål. FAB! Det nya året börjar alltså segt men ok. PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0