I DECIDE IT'S OVER

Nu har jag gjort slut med bilddagboken. Eller tagit paus i alla fall. Av någon anledning funkar just min inloggning här hemifrån aldrig och jag är tjockt less på det. I och för sig kan det vara skönt att skylla på när jag är kass på att uppdatera men it's true! Nu är det alltså över och jag hoppas att det glädjer dig att jag finner andra prioriteringar i mitt liv, andra vägar, växer upp. Är du en sann vän stöttar du mig i det här valet. Vi vet ju båda två att jag aldrig var någon riktigt bilddagbokare. Först många bilder och mycket larvig bildtext sen ett stort glapp, sen rensning och en bild om dagen. Ibland. Om det inte var sommar eller jul eller något annat viktigt (typ lördag) för då kom alla trettitusen bilder upp på samma gång flera månader senare. Ska sanningen fram beundrar jag dem som lyckas, någon sådan kontinuitet kommer jag förmodligen aldrig finna i mitt liv. Eller det är som om jag har ett begränsat antal, till exempel borsta tänderna, äta, duscha två gånger om dagen. Resten får jag liksom kämpa med att upprätthålla. Bilddagboken var en typisk sån sak. Men jag försökte i alla fall, jag gav det (och mig själv) en chans. Now it is just you and me. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker du gör helt rätt. Jag vet nämligen preciiiis hur du känner.

2009-01-09 @ 00:35:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiie
Postat av: stina

hihi, tack! :)

vad kul med blogg, den ska jag följa :)

2009-01-09 @ 10:29:10
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Lindy-loo

You go grrl!



Har också gjort slut med den.. blogga is the shajt!



PUSS sakna

2009-01-09 @ 11:22:16
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0