I DON'T CARE ABOUT CLEVER

Det här inlägget är skrivet i ren frustration. Kom ihåg att jag varnade dig. Redan när jag vaknade kände jag att det var jävla skit osv men vad ska man göra åt saken? När jag till slut rullade ur sängen var klockan mycket mer än den brukar vara och sådant brukar ge mig åtminstone en aning ångest men idag orkade jag inte ens bry mig (då förstår du kanske). Jag har ingen aning hur jag ska lägga upp skolarbetet och det jag är mest förtvivlad över (tror jag) är att jag knappt kan glädjas att jag blivit klar med det ena när jag fortfarande har det andra kvar. Så jag tröstar mig med lily och den låten är på något sätt så stor i sig att jag vill gråta (och det gör kanske inte heller saken så mycket bättre?).


Kommentarer
Postat av: Lindy-loo

Men pluttan då!



Det kommer att gå bra!



<3<3<3

2009-01-06 @ 22:40:48
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0