I DON'T CARE ABOUT FUNNY

Idag har det (till motsats från igår) gått undan och jag har skrivit fem A4, Times New Roman, 12 pt, enkelt radavstånd. Jag är ju för fan fantastisk! Dessutom har jag varit och handlat, bara mjölk, fil och hallon men ändå! G har fått sin tv idag (jag såg postlastbilen när jag var ute på balkongen) så ikväll ska jag och M dit och sätta upp den (eller jag ska väl mest stå och se på). Det är en happy day, mycket bättre än igår och när jag läste igenom första tentan sista gången kände jag mig till och med riktigt nöjd med den. Det här var ju inte så intressant för dig kanske, men som sagt - i don't care about funny. I och för sig gäller det ungefär bara för idag och kommer du på något sätt att underhålla mig är du varmt välkommen igen imorgon eller så. PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0