MAKE IT RIGHT

Söndag innebär tvättid mellan ett och tre, skriva lista, handla med lillebror och diska och plocka iordning en del. Sedan klippa håret (på M och G) och dammsuga efter det och lite extra i kök och vardagsrum. Plugga. Men allt det tråkiga är helt okej när man får besök av fina syskonen (P inräknad såklart) och myser med god mat, glass, tv och sällskapsspel. Måndag innebär skriva med Å och bädda sängen säkert vika tvätten från igår också om jag har lust och ork, läsa massa kurslitteratur. Men allt det tråkiga är helt okej för jag fick vg på hemtentan/kursen om åtgärdsprogram och pappa skickar sms och skriver "Bra jobbat Tilla" och jag känner mig för en gångs skull riktigt stolt över mig själv. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å vad kul att du fick VG! grattis, skitbra jobbat! <3

2009-01-26 @ 16:32:00
Postat av: patricia

det förra inlägget är av mig P, mitt namn försvann visst. :)

2009-01-26 @ 16:33:01
Postat av: Anonym

Åhh du är ju bäst baben!

2009-01-26 @ 22:06:37
Postat av: Linda

Ja mitt med tydligen, det som är efter Patricias är mitt.. :P

2009-01-26 @ 22:07:36
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0