MAKE ME TONIGHT

Jag älskar helg. Fast vi inte gör något särskilt (eller just för att vi inte gör något särskilt). Jag vet att jag redan blivit sämre på att skriva här, mitt liv tycks lite trångt för tillfället. Det är mest skolan såklart. Fast kanske annat med? Men nu är det helg och vi gör inget särskilt så jag tar mig tid för dig. Vi har lyckats få spotify och det är helt fab. Det är som att ha en skivsamling där alla skivor i hela världen ingår, så just nu lyssnar jag på Blondie. Vi streamar musiken, helt gratis (eftersom M smusslade till sig ett gratiskonto) och helt lagligt med för den delen! Igår vankades pizza och godis och ramlösa och Let's Dance. Idag har vi storstädat och jag har lyssnat på Nesser och imorse tittade jag på sista delen av De Halvt Dolda (till min godis- och toastfrukost). Jag tycker du ska titta på det på svt play. Fyra avsnitt är det, varje är en timme långt. Bjussar på Atomic, snäll som jag är. PUSS HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0