OUR HOUSE

Jag har blivit smittad av hussjukan igen (lite skyller jag på S som letar hus med sin familj och uppdaterar kring detta på bloggen) och idag är jag helt övertygad om att innan veckan är slut kommer vi ha köpt ett hus i Kåremo, ca 15 minuter norr om Kalmar. Innerst inne vet jag att det inte kommer bli så men wtf, man får väl drömma. Huset är fab, precis lagom lantligt med världens vackraste hall och stor tomt och fina trägolv. Och öppna spisar såklart. Jag skulle kunna fortsätta min utbildning i Kalmar, men ska jag vara realistisk är väl det det enda som är genomförbart. Var skulle M jobba? Hur skulle vi ha råd med en till bil (för det skulle vi nog vara tvungna att ha)? Hur mycket skulle jag inte längta hem när nätterna blev långa? Egentligen borde jag lyda Ms råd och hålla mig borta från hemnet, jag kan bara inte låta bli... Idag kom Å och hämtade mig och vi åkte ner till högskolan för att hämta ut tentorna men de fanns inte där! Läraren hade inte lämnat in dem än och det var surt (särskilt för Å som ju hämtat upp mig med, fast det är en omväg). Det blev en svängom på Coop, jag köpte lite frukt som jag ska mixa och dricka med sugrör. Och drömma om Kåremo. PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: L

Nejje Matilda inte däär borta! :(

2009-01-27 @ 20:31:12
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/
Postat av: stina

HAHA! Detta läser jag nu! Jag veeet, trägolv och öppen spis is the shit! :D Kolla på du, det får man!

2009-02-05 @ 14:21:22
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0