REPLY

lueur: Å herregud jag längtar också! Efter tusen klädbyten och locka håret och aldrig bli riktigt nöjd men till slut inte bry sig längre. Och de helaste strumpbyxorna (control top ofc). Och de största örhängena. Sjunga med i låtar man inte riktigt kan och vara högljudd och överjävlig men ändå veta att man aldrig kan skrämma bort er. Dricka på vägen ner så fingrarna blir nästan blå och ta ut pengar och stå i kö för att dansa på ett dansgolv med idioter men vem bryr sig för vi har varandra och då spelar inget annat någon roll. Och morgonen efter när alla kläder luktar illa och håret är trassligt och huvudet tungt ändå vara glad över småsaker som återupplivningsdryck och bästa vänner. Hjärtat mitt. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: ann-li

Lovely! Du & Jag & N & P... Jag längtar!

2009-01-12 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0