SATURDAY, SUNDAY

YELLO! Har varit en lång dag hemifrån och katterna förtjänar uppmärksamhet men helst av allt vill jag duscha och glida ner mellan lakanen med Människohamn. Läsa lite och sova gott (till M kommer hem och luktar utekväll). Först var det svärfars (så gott som i alla fall) födelsedagsfirande och paketöppning och krama systrar och mammor och mormödrar och leka med barn och peppa Y att dra ut sin lösa tand. Sen ilfart hem och snagga M (igen, wtf) sedan plockas upp på väg mot tacos och yatzy och film. Jag är himla glad över mina syskon (P inräknad). Nu har jag precis kommit innaför dörren och möttes av hundögon/rådjursögon, alltså katterna (annars hade jag freakat). Lite dåligt samvete får man väl men de har ju varandra. Och imorgon ska jag vara gullmatte hela dagen, lovar. Berätta något kul om din dag nu. PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Lindy

jag har varit på fest med BF och jag är sjuuuuukt full



där har du min dag!



love u miss u

2009-01-11 @ 04:16:56
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0