STAY IN SCHOOL

Tisdag. Jag väntar besök och fick hafsstäda det sista och kasta mig in i duschen. Julen är borta nu och sista julklappen delas ut idag men har fortfarande ett lager av glögg, pepparkakor och lussebullar. Det åker väl också ut så småningom. Skolan började igår och jag är pepp för första gången på väldigt länge. Sen var det träning med min P på kvällen och jävlar vad jobbigt men skönt att vara riktigt slut för en gångs skull. Imorgon bär det av till biblioteket för litteratursökning inför uppsatsen och sen ska jag kanske bjuda damen under på fika. Det var länge sen nu och jag vill inte hon ska tro att jag glömt bort henne. Har hittat lpskivan från Kalmar Nation där min farfar sjunger gluntar och hon säger att hon minns honom så väl från sin tid vid Uppsala Universitet fast det är över trettio år sen, så den ska vi lyssna på. Jag är trött och har ont i magen, förhoppningsvis går det över. Ikväll blir det pastasallad och försöka somna i alla fall lite tidigare än inatt eftersom jag ska upp hyfsat. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: patte

å vad gullig du är mot damen under <3

vem får den sista julklappen eller den första kanske man ska säga ;) (?) PUSS

2009-01-13 @ 16:39:50
Postat av: Lindy

haha låter som värsta negativt att du fick besök :P

2009-01-15 @ 10:31:32
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0