THAT'S WHAT MAKES MY LIFE SO FUCKING FANTASTIC

Nu är jag så gott som klar med andra tentan med, jag kan knappt tro det, jag har skrivit en hel tenta på två dar (nästan)! Jag har bara lite lätt strunt kvar, en kortfattad analys av en kass observation och en sammanfattning. Dessutom kom Gs tv på plats och det blev riktigt bra, jag lagade mat (potatis och purjolökssoppa) medan grabbarna skruvade. Vi är som hemtjänsten M och jag, och G den gamla gamla mannen som inte kan klara sig själv. G sade att det stämde ganska bra, i och för sig, bortsett från att vi inte var hemtjänsten och han inte var gammal gammal. Jag svamlar mest men jag är himla glad! Detta innebär att jag bara har lite jobb kvar imorgon, en fika hos Å för att lämna böckerna och kanske en blomma (sådant hör till när man är hemma hos någon, i alla fall första gången tycker Å och jag) och sedan får jag alltså fredag till söndag fria inför skolstarten på måndag. Deta skulle såklart firas med en cig i mörkret och kylan och när jag gick ut strax innan ett var Gs tv fortfarande på men när jag fimpade var allt släckt och mörkt i hans lägenhtet. Nu ska jag tvätta mig och borsta tänderna och sova som ett barn till åtminstone nio imorgon. PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0