TODAY IS THE DAY

Vi är igång! Idag kom Å förbi vid elva och vi skrev och skickade in vårt PM gällande examensarbetet. På måndag börjar vi skriva! Än så länge är vi fokuserade och pepp (fråga igen när det börjar dra sig mot slutet av april). Nu ska jag sätta mig och läsa och läsa och läsa lite till. Yesterday var det skola i e-tuna och snön började falla (vilket den fortfarande gör). Dum som jag är hade jag redan börjat hoppas på vår men det lär dröja. Värken i fötterna har gått över sen lördagen men fortfarande finns värme kvar i hjärtat. PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Hej..!!

Vad kommer arbetet att handla om? Va bra att ni är pepp..!! De ska man vara och det blir bra. Du..jag länkar lite till dig på minblogg om de är ok..de blir så lätt för mig när jag ska kika på din då :)

Love ya BF..!!

2009-01-22 @ 11:17:44
URL: http://justmeandmydogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0