HERE COMES THE SUN

... eller tvärt om, där försvann den. Har legat med katterna i trädgården praktiskt taget hela dagen (nä, inte mellan 1150 och 1240 när det var 7th heaven men resten) och läst och läst och snart är boken slut. Sen kom molnen och jag låg kvar ett tag till bara för att men nu har jag flyttat upp på altanen. Ibland önskar jag att den här villan var min egen. Det är så härligt med sjöutsikt och blommor och humlor som surrar och katterna på promenad. Å andra sidan är det Skbg och under somrarna känner jag väldigt starkt för det men jag tror inte jag vill skaffa familj och bli kvar. Eller jag vet rättare sagt att jag inte vill. Det får bli någon annanstans. Någon som har en billig villa till övers? Puss hej!

bikini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0