OH HAPPY(?) DAY

Jag ligger fortfarande i sängen men har varit vaken ett tag (till mitt försvar) och läst i deckaren av Kjell Eriksson. Jag hatade den nästan i början men nu börjar vi komma lite bättre överens. Jag bad nämligen mamma om något lättsmält och det är inte den här men så småningom kommer man ju in i böcker oavsett. Skulle gärna ha lite charmiga boktips! Gärna svenska författare. Katterna ligger runt omkring mig (om man nu kan säga så när de bara är två till antalet) och jag funderar på att stiga upp och styra frukost och se vad dagen har att erbjuda. Magen kurrar. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Christoffer Meland

Jag har två boktips som jag kan komma på såhär på rak arm. Ingen av dem är tyvärr svenska författare.



"The Outcast" av Sadie Jones. Vet inte om den finns översatt till svenska dock.



"The time travellers wife" av Audrey Niffenegger. Den finns på svenska (har inte läst) och heter "Tidsresenärens hustru".

2009-07-01 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0