GET WELL!

Det är lite dumt hur planer kan ställas på ända på grund av små virus. Allt som skulle knepats och knåpats idag får vänta till imorgon om N bilvit bättre till dess. Annars blir det nog fest utan utklädnad för min del, meningen är ju att vi ska komma som ett PAR. Förhoppningsvis kör L samma tema nästa år i sådanafall? Hehe, att begära lite för mycket kanske. Jag som satt uppe hela natten och styrde det sista med garnet, men det är ju såklart inte det som är värst utan N, stackars krake. Jag håller tummarna att hon är frisk och pigg runt två imorgon så kommer jag med nål och tråd och kreativt humör! Annars hoppas jag att L har överseende eller så får jag köra en favorit i repris, cat woman var ju aldrig helt igenom god ändå. Istället för syslöjd kom fina P förbi med goda tröstkakor och vi planerade lite inför VÅR fest, förmodligen i slutet av juli/början av augusti. Vi längtar båda två! Mina planer på att ta bilen ut till Hälla grusades av regnet, orken gick liksom ur mig. Jag ser fram emot en lugn fredagskväll med godispåse och god mat (frågan är bara vad). Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Becca

Jo det gör ju det , 4 veckor är SJUKT lång tid. Underbart! :) Näe.. egentligen vill jag väl dra på det mesta men som sagt så är det ju inte grátis tyvvär :S

2009-06-13 @ 02:03:34
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0