GOOD NEWS

Jag är så glad att N är frisk så att jag inte är tvungen att hitta på någon slags nödlösning och grämas över hur bra det kunde blivit men inte blev (även om mammas förslag var att M skulle ta Ns plats, något jag gärna skulle se men inte tror att han var särskilt intresserad av). Nu hoppas jag att de sista sömmarna går smärtfritt, att tyget faller som det ska och att håret håller sig på plats. Visst låter det som en avancerad utklädnad? För oss är det det! Trodde förresten när jag vaknade imorse strax innan sex pigg som en mört att förbannelsen (den som gör att jag sover mer än en växande tonårspojke) var bruten. Men icke, trettio minuter senare sov jag som en gris igen och fram till tio vilket i och för sig var tur för annars hade jag väl däckat en och en halv cider efter sju hemma hos L ikväll, hade inte varit trevligt för någon. Just nu sitter jag och väntar på tvätten i torktumlaren, M är och spelar golf av någon anledning och jag kom precis på att jag borde rota fram mina lösnaglar och dyka in i duschen. Ses ikväll då? Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0