HAPPY FRIDAY!

Midsommarafton och det är nästan sol ute! OMG! Men merparten av himlen består av tjocka vita moln (de är i allafall inte grå). Katterna är ute på äventyr i trädgården och jag har aningens huvudvärk men det går säkert över. Har svåra problem med vad jag ska ha på mig idag, ett av alternativen är en fin blommig kjol som är mammas sedan en miljard år tillbaka och jag tänkte jag kunde ha den som klänning. Det är ju ingen som vet att den ska sitta runt midjan och inte runt tuttarna heller! Det bär av till Ms föräldrar som vanligt och vi ska till och med tillbringa natten där, G ställer upp och kattvaktar (jag är aningen nervös, han har en förmåga att låta katterna rymma då och då men det ska nog gå bra). Hoppas även på godispåse eftersom det ju är fredag men får eventuellt spara det till morgondagen (sad face). Ha en riktigt fin midsommar y'all! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0