HOME SWEET HOME

Ok, tillbaka i Skbg och det är väl mest som det brukar vara här såhär års. Packade upp alla mina kläder (ja alla, har lämnat typ tre plagg i Västerås) och det är total oordning! Har jag ont om garderobsplats hemma i lägenheten är det typ fyrtio gånger värre här. Men jag överlever väl. Sov dock inte bra inatt, var väl nervös inför dagens jobb men det gick BRA som vanligt. Alla var trevliga och jag var glad att slippa kassan. Märks att det är sjätte sommaren där, till och med kunderna minns en "jaha, nu är du tillbaka, då är sommaren verkligen här". Kämpigt dock att börja direkt med att jobba mellan 9oo och 18oo men jag överlevde! Nu ska jag kolla Kvarteret Skatan på svt play och dricka upp mitt mangote. Puss hej!

P.S. Såg förresten att hm ska samarbeta med jimmy choo, då kan det alltså bli så att även vi dödliga en dag kan få utropa "I lost my choo!" (ni som kollat igenom satc en miljard gånger vet precis vad jag menar). Hoppas! D.S.

Kommentarer
Postat av: Linda

It's not just a shoe! IT'S A CHOO SHOE!!!

2009-06-21 @ 01:03:00
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0