I DO NOT LIKE THIS DAY

Idag började bra men sen not so good någonstans på vägen. Kanske har det att göra med att igårdagen var bättre än idagdagen och så jämför jag och blir typ... lite besviken. Jag vet inte. Har solat mycket i allafall och febern (hade 38 grader i förrgår) har jag blivit av med men jag känner mig ändå mycket hängigare än på länge. Har dessutom en starkt nikotinsug, nej inte cigaretter, snus skulle sitta fint men vad ska man göra åt saken? Det blir såhär när jag är less. Eftersom jag är förkyld kan jag inte träna bort känslan heller, hade annars känts bra med någon mil på träningscykeln eller så. Har vattnat alla blommor ute och inne och jag tog hand om maten och imorgon är det jobb igen. Kanske är det därför jag har den här söndagskänslan i kroppen. Obotlig. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0