IT IS TOO LOUD

Idag ännu en ledig dag men lite mera produktiv än kanske gårdagen var. Har tvättat, vattnat och varit och handlat (i och för sig bara jordgubbar och bröd men ändå). Hängde tvätten ute som sig bör. G hade hög musik som vanligt och grannen klagade. Tyvärr var det till MIG han vände sig och det var ju inte direkt läge att säga att det inte var jag som satt på den höga musiken, tvärtom, i två veckor har jag inte gjort annat än försökt få honom att skruva ned! Så nu är grannen sur på mig I guess. Jag älskar mina bröder (verkligen) men jag är glad att vi inte bor ihop året runt och har lite svårt att förstå att det en gång varit så. Puss hej!

tvätt   blommor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0