MONEY MONEY

Uppenbarligen har jag haft skattepengarna i två(!) dagar utan att märka det. Haha, nu bär det i allafall av till apoteket för mindre förnödenheter och in på coop för mjölk och duschcreme, I'm rich bitch! Eller not... En vecka kvar till Skbg, känns helt okej och det regnade imorse men nu klarnar det! Jag är vid gott mod. Har dock fortfarande inte hört något från examinatorn och det stör mig, vill ju veta hur det har gått. Imorgon ska det sys klart och innan det tänkte jag fixa garnet, jag har mina små projekt trots ledighet. Hårtork kläder och sen cykeln, ikväll blir det pass på friskis. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: becca

du har tur du...själv fick man betala:( typist va?!

2009-06-11 @ 23:16:52
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Becca

Har INGA planer alls! Förutom att jag har semester 4 veckor och är sjukligt pepp på hultan! och du?

2009-06-12 @ 14:12:05
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0