NO CLUE

När man har semester försvinner dagarna eller blandas ihop och eftersom vi behandlade gårdagen som en lördag är det kanske inte så konstigt att idag blev en söndag (eller åtminstone känns som en sådan). Det var i allafall fint med en flykt från verkligheten, en cykeltur, en fotbollsmatch och pannkakor och sprit (som sagt, en flykt från verkligheten, det här sker inte varje dag). Idag då; ja vi gick väl upp i hyfsad tid det är snarare matsituationen jag oroar mig för. Pop corn till frukost följt av glass och mycket kolasås som något slags mellanmål (framför 7th heaven, extreme home makeover) men saker och ting blev bättre med omelett och 27 dresses runt halv två, två sådär. Men det är fint att ha en girl friend på besök och bara skita i allt man borde göra. Resten av veckan består av att: fixa, styra och pyssla lite. Heja Sverige förresten! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jaklar vad jag önskar att jag hade sommarlov!

2009-06-10 @ 23:35:03
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0